#Madarász Isti

Nem az a baj, hogy történelmi film készül, hanem hogy rossz – Deák Kristóf és Madarász Isti a Fülkében
 

Nem az a baj, hogy történelmi film készül, hanem hogy rossz – Deák Kristóf és Madarász Isti a Fülkében

Az Oscar-gála előre megy, a magyar nevezések hátra: évek óta közünk nincs a világelithez, pont amióta kurzusfilmeket nevezünk minden díjra. De miért tartunk ott, hogy a feltörekvők kezét elengedjük, a tehetségeket feketelistázzuk, a rendszerhű dilettánsok viszont végtelen pénzből dolgozhatnak? Az Oscar-gáláról és a magyar filmgyártás helyzetéről beszélgettünk az Oscar-díjas Mindenki rendezőjével, Deák Kristóffal, és az ő tehetségét is felismerő forgatókönyvíró-rendező Madarász Istivel.

hvg.hu hvg.hu





Ezt a magyar filmet biztos újra akarja majd nézni
 

Ezt a magyar filmet biztos újra akarja majd nézni

A Hurok a sci-fi és a thriller határán mozog – nem sok magyar film próbálkozott eddig ilyesmivel, ezért külön öröm, hogy egyből egy remekművel van dolgunk. Madarász Isti "időkavarós" filmje végig szórakoztat, és mozgásban tartja az agyat, ennél többet pedig nem is várhatnánk tőle. Anger Zsolt újra bebizonyítja, hogy ő az egyik legjobb filmszínészünk, a Jóban Rosszban-ból ismert Száraz Dénesből viszont nem sikerült mozisztárt faragni.

Bodnár Zsolt Bodnár Zsolt



„Nagyobbnak akar látszani, mint amire lehetőség van, és majdnem belehalunk”
 

„Nagyobbnak akar látszani, mint amire lehetőség van, és majdnem belehalunk”

A hazai filmgyártás Madarász Isti második nagyjátékfilmjével, a nagyon látványos és romantikus vígjátéknak ígért Átjáróházzal indult újra a járvány után. Ellátogattunk az egyszer már félbeszakított forgatás helyszínére, ahol megtudtuk, mekkora összeget bukott a produkció a kialakult karanténhelyzet miatt, mit rejtett el a látványtervező a filmben, és még egy koronavírusteszten is át kellett esnünk.